facebook vad gjorde du med mig?

Sedan jag skaffade facebook har jag i princip slutat blogga.
Sedan jag skaffade facebook har jag börjat tänka hur allt jag gör skulle kunna skrivas i statusupdateringar.
Sedan jag skaffade facebook har jag börjat säga "Me Like" så fort någon gör något bra.
Sedan jag skaffade facebook har jag ökat min "tumme upp"-frekvens med 350%
Sedan jag skaffade facebook har jag börjat använda världens mest groteska uttryck "facerape" utan att reflektera
Sedan jag skaffade facebook har jag fått på papper att jag har 300 vänner
Sedan jag skaffade facebook har jag ... ... ... ... ... ... Ah Forget it!

(OBS! jag har skrivit dethär själv, och inte kopierat från facebook om du nu trodde det)

(förresten jag tänker länka detta inlägg på facebook)

Kommentarer
Postat av: Simon

Var är gilla knappen?

2012-05-22 @ 19:41:13
Postat av: Anonym

SAKNAR DINA BLOGGINLÄGG!!

2012-05-22 @ 20:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0