Livets Prank

Ja, jag blev prankad i natt... Av mina konfirmander.
Man har varit iväg en helg på konfaläger och sista natten vad händer då???
Jo, en illasinnad ungdomsledarkollega ger min nyckel till mina konfirmander vilket resulterar i att jag (samt 2 pastorer som jag delade rum med) vaknar 4 ggr under natten 01.30, 02.30, 03.30 samt 04.30 av mobilalarm från telefoner gömda under diverse madrasser och papperskorgar. Snyggt jobbat! Det var faktiskt rirktigt underhållande.
(tur att jag inte skulleköra hem).

Kommentarer
Postat av: Jocke

Jag drömde om dig häromdan. Det enda jag kommer ihåg från det är att jag vände mig om och plötsligt stod du där. Jag typ "Va, Wendefors!! Tja!". Du såg glad ut. Sen minns jag inget mer. Jag tänkte skriva detta till dig på facebook, men det går ju inte. Sämst.

2011-05-27 @ 14:37:24
URL: http://jockepedia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0