Uppdatering av principlistan

Senaste uppdatering på listan var ju att jag inte någonsin (förän kungen abdikerar frivilligt, ska jag ha sagt om jag inte missminner mig) ska skaffa facebook.
Eftersom min gamla mobil krashade häromdagen har jag idag köpt mig en ny och i samband med det so kom jag på ytterligare en livsprincip.

Du får tycka att detta är hur töntigt som helst men jag är en stolt man med väl underbyggda principer.

Inte:

Alkohol
Tobak
Piercing
Tatuering
Sex före äktenskapet
Färga håret
Facebook
Och numera inte heller någonsin skaffa en iPhone eller annan smartphone.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

AMEN!

2011-03-30 @ 13:41:34
Postat av: emoanna

haha daniel du äger verkligen. kram!

2011-04-02 @ 17:21:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0