För mycket folk

Jag vet inte vad ni tycker, men jag tycker det är för mycket folk i kyrkan...
Eller det var...
Ja, jag ska förklara mig. Vi hade loppmarkanad och auktion idag i kyrkan och man blir rätt trött i huvudet efter en stund. När man på ett övertrevligt sätt försöker sälja LP-skivor för 5 kr styck samt väskor till folk som helst av allt inte skulle spendera en krona utan bara ta med sig rubbet på en lastbil och dra.
En positiv sak dock:
* Skeppshultscykel, model äldre, enväxlad, röd, damram, 700 spänn. Går hur bra som helst PLUS att det är en utfällbar reflex på pakethållaren där det står "Skeppshult, för säkerhets skull". Så värt...
Synd bara att någon annan köpte den gamla cykeltutan i metall...

Kommentarer
Postat av: Jocke

Värst vad du var aktiv på din blogg! Nu måste jag ju börja läsa den. Jag trodde du uppdaterade lika ofta som mig typ, men nu fick jag sota för det antagandet. Eller nåt sånt...



Hoppas du har det nice Wendefosr. :)

2011-03-12 @ 16:14:09
URL: http://jockepedia.blogg.se/
Postat av: Rebecca

BÖdacykeltutan!

2011-03-15 @ 17:55:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0