Meltdown

Ja, det kanske inte så allvarligt som det låter. Men visst känns det lite som om man smälter som en glass i sommarvärmen. Eller så kanske rubriken syftar mer på den dator som jag nyss ägde men som inte behagade palla trycket utan helt sonika bestämde sig för att krasha.
Det är visst inte synd om mig jag har bara förstått att det blir mycket tid över om man inte har en dator att slösa den på. Det är ju något positivt.

I övrigt kan nämnas att jag åter haft en galen helg och hunnit med konfirmationsfest, göteborg - öckerö, farmor och farfar, mamma och pappa samt konfirmationsavslutning. Allt på en gång så att säga.

Några andra punkter:
- 3D är överskattat (dock najs)
- Bio är väldigt trevligt (ja, det är bara ungdomsledare som går på måndagar)
- Kubb mot en äkta Gottlänning = förlust
- Facebook ständigt förföriskt lockande

Med andra ord. Livet tuggar på trots värmen (kanske till och med tack vare den... "like").


Kommentarer
Postat av: Hanna

3D ÄR överskattat!

2011-06-03 @ 23:54:56
URL: http://hanchaer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0