Heads up!!! - varning för känsliga läsare

Jag lyssnade på P3 här om dagen. Och mitt i allt övrigt babbel på denna kanal började tjejerna i etern snacka om en viss företeelse som dom stött på på krogen.
"Är inte du kristen?", tänker du nog nu, och innan jag fortsätter vill jag bara klargöra att jo det är jag, men detta är av intresse p.g.a. ett inlägg jag gjorde här 28 Mars 19:46.
Alltså dessa tjejer hade varit med om att killar på stureplan brukar ta av sig till bar överkropp när de sitter tillsammans i gäng och blir lite fulla. Inte att det är något sexuellt eller så, det blir bara lite extra fest. Ja, hon sa att det riktigt lyser i killarnas ögon när de ser på varandra och helt plötsligt åker skjortan av.
När jag hörde detta kom jag direkt att tänka på några saker:
1. Ett komprep på kaggeholm med bandet Glen (jag var också med), vi var bara grabbar. När vi hade som mest feeling så hände det exakt som hon snackade om på radion. Tröjorna liksom åkte av, replokalen fylldes av en go' manlig svettdoft och allt var så där härligt euforiskt. Musiken, gänget, stämningen allt var liksom på topp.
2. En av mina bekantas "nakenklubb" som går ut på att vuxna män gör vardagliga saker som att åka longboard, spela tv-spel, bada i jacuzzi/badkar ihop och liknande fast nakna. (Alltså jag vill bara klargöra, jag är INTE medlem här, detta är lite väl magstarkt för mig).
3. Anders & Måns teori om att alla är nakna alltid, fast under kläderna. (alla under alla kläder naaaakna).

Någon annan som har erfarenheter av liknande fenomen?
Jag menar min tjejkompis har nog rätt ändå, killar har en konstig relation till nakenhet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0