Nybygge äger!

Hallå, alla som är intresserade av arkitektur. Vad gör man en fredag? Jo, man sitter på Flahultskolan (det är ju där hälften av mina tonåringar går i skola - högstadie) och är mäkta imponerad. Här är ju grymt fräscht. Före jul gick eleverna i slitna barracker. Nu, e skolan så gott som klar. Grymt fräscht. Uppehållsrum med nytt biljardbord (kostnad typ 30 000). Med Café. Matsalen har nya möbler, alla skåp är nya. Allt, nästan allt är nytt och sa jag fräscht?.
Här kommer jag få hänga på fredagar, och lira kort/spel och biljard. Najs! Jag menar det luktar ju fortfarande byggdamm. Najs Najs Najs. Alla Flahultselver är sjukt lyckligt lottade.

Kommentarer
Postat av: madde

visst är vi :)



kul att du kom och hälsade på, gjorde min dag :D

2011-01-14 @ 16:28:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0