Café + blogg

Nu sitter jag på café och uppdaterar min blogg... SAMTIDIGT! Kan man vara mer klyschig? Jag trodde aldrig för ett år sedan när jag startade bloggen att jag skulle hamna i denna situationen. Jag menar... Man är väl en människa med lite självrespekt. Eller?
Trots mina konsitga idéer gällande internetexponering må jag ändå säga detta:
Café är nog det bästa som finns.
Att sitta ner med en Latte (jo, madde jag tycker det är sjukt gott), snacka med vänner om livet, kan det bli bättre? Att ta tid med någon och inte stressa; sitta ner och samtala om det som är viktigt och det man tänker på - sådant som berör.
Borde vi inte chilla mer på caféer? Det är ju äkta människomöten som gör att vi trivs och mår bra. Goda relationer kan vara livets största glädjeämne.

Kommentarer
Postat av: emoanna

jag vill sitta på ett café med dig och prata om livet.

2011-01-26 @ 20:06:03
Postat av: madde

Latte är ju det bästa..



klaras Får vi göra om :)

2011-01-28 @ 23:54:16
URL: http://[email protected]
Postat av: Anonym

Latte är ju det bästa..



klaras Får vi göra om :)

2011-01-28 @ 23:54:53
Postat av: Anonym

Latte är ju det bästa..



klaras Får vi göra om :)

2011-01-28 @ 23:55:24
Postat av: madde

SV:

Mm, längdskidor, nja jag vet inte.. utför är mycket härligare.. men allt är ju kul om man är med roliga personer så :)



Skiljelinjer är något svårt tycker jag, kan aldrig bestämma mig. Men tar verkligen åt mig, mer sånt :)



Oja, var lite olaglig där.. men med mina "många" besökare hoppas jag att ingen är polis!

2011-02-03 @ 22:20:37
URL: http://madday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0