Bröllop, smörsång och en och annan kärleksfilm

Visst förstår man på rubriken att detta handlar om nyår? Så, var det i alla fall. Årets första helg blev ett riktigt tjejhäng och jag fick återigen förmånen att vara den manliga(?) motvikten mot det i annars övervägande kvinnliga sällskapet. Inte mig emot, det är sjukt trevligt att ta ytterligare ett steg in i kvinnans värld och om möjligt försöka lära sig något om livet i stort, med andra ord:
Choklad, Michael Bublé, Moulin Rouge, Skönheten och odjuret, Temuggar, samt en massa snack om framtida bröllop och alla låtar som då skall spelas, vilka gäster som ska bjudas och hur dyrt/billigt det kommer att bli (ja, jag tror nog att jag var en stor bidragande orsakt till detta ständiga samtalsämne). Alltså en hel helg att bara gotta sig i allt det goda som livet kan erbjuda.
Det enda som egentligen saknades var en stor och varm Chailatte. Det hade varit pricken över.


Kommentarer
Postat av: madde

Daniel! du är tillbaka på bloggen :)



2011-01-04 @ 14:07:17
URL: http://madday.blogg.se/
Postat av: DonarMadde

men visst var det trevligt :) så kul att träffa dig igen Wendefors! och du sa verkligen chailatte på en så härlig östgötska haha! tjeäjlatte, ha det bäst och vi ses igen!

2011-01-04 @ 17:01:46
URL: http://donarmadde.blogg.se/
Postat av: beauty and the beast-fanclub

beauty is found within!



hoppas du tar hand om dig daniel!:)

2011-01-04 @ 23:57:06
URL: http://roxytoxic.blogg.se/
Postat av: madde

kul att du är tillbaka ! hoppas det håller i sig länge..

2011-01-05 @ 11:03:06
URL: http://madday.blogg.se/
Postat av: anna

åh jag med. eller jag är ju psalm-tjejen i stort. Bliv kvar hos mig är fantstisk.

2011-01-09 @ 11:22:10
Postat av: Linda

Menar du att vi prata mycket om detta ämne...hehe..



Inget skrivet om hur vi sov dock..hehe, du serverade den kommentaren till mig!



Underbart inlägg Daniel!

2011-01-11 @ 21:35:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0