Dagens kommentar - Brat!

Ja, så lät det när jag kom med min nya frilla, en skjorta med V-ringad tröja över (nej jag har inte klippt håret bara kammat det bakåt och vaxat lite). Men aldrig att jag hade förväntat mig ett klockrent "Brat" med ett litet skratt när jag träffade min kollega idag. "Stockholmsfrilla" - var en annan kommentar. Ja, ni hör att jag arbetar i motvind här.
Äh! tänkte jag. Än sen, de e ju najs!
Tror jag ska in och köpa mig en ljusblå långrandig skjorta också.
Anledningen är att jag nu har skaffat rätt långt hår och man skulle ju kunna köra på musiker/frikyrko-stilen och dra till med ett hårband, men frankly, det orkar jag inte.

(Ja, men nu låter det lixsom som om jag har spårat ur totalt i livet, och kanske... vem vet? allvarligt jag är samma gamla vanliga kille, tröttnade bara på luggen i facet)

Här är jag om 20 år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0