Frihetskänsla

Vitsippor har blivit min favoritblomma alla kategorier.

Jag har precis kommit hem från tidernas måndag. Har besökt mormor och morfar med min familj, ätit mat, suttit i en solstol och fått lite färg, och sedan hängt med min morfar ut på en 15 mil lång motorcykeltur.
Finns det något som ger mer frihetskänsla än fartvinden, accelrationen och den underbara naturen som swischar förbi med alla dofter av grönska och nygödslade åkrar.
Att få sitta med utsikt över spegelblanka vättern och mumsa på en GB Sandwitch iförd skinställ och buff för att sedan i rask fart åka hem, det är ändå ett värdigt liv.

Kommentarer
Postat av: DonarMadde

Åååh vilken feeling jag får när jag läser detta! Låter underbart! Fartvind och natur for the win. Det var längesen jag åkte motorcykel, typ tonåren med pappa, första gången var jag 6 år och då åkte vi in till stans bästa glasställe och tog en strut. Underbara sommar, må den bli lång i år.

2011-04-26 @ 18:47:27
URL: http://donarmadde.blogg.se/
Postat av: emoanna

#Ettvärdigtliv.

Välkommen till klubben.

2011-05-01 @ 18:42:44
Postat av: roxy

Åh daniel, din blogg är grande, och du är så rolig! Jag saknar dig!

2011-05-04 @ 17:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0