Adressändrat och klart

Nu har man verkligen flyttat. Ja, jag har faktiskt ändrat adress också. Det kan man inte tro.

Igår körde vi en grym tävling på tonår. Taberg extreme. Alltså ta dig runt i Taberg och leta reda på kontroller i sådär halvbra väder. Det enda du har är en lapp med fotografier på. Ett foto per kontroll. Ta dig alltså till platsen fotot visar. Det var runt 45 tonåringar som sprang (erh.... åkte moppe) runt i Taberg. Hoppas att det var uppskattat.

Nu har då min gamla "roomie" tagit sig till Kina. Hoppas han får det bra. Tänk på denne Erik Svanberg allihop.
Ska ta mig till Kagge i början av oktober också. Måste bli av. Saknar placet så sjukt mycket. Fast jag har en krypande känsla av att det kommer bli annorlunda att komma tillbaka som besökare.

I vilket fall, ibland får man ta och skriva av sig.
Och till kidzen... PEPPA!

Kommentarer
Postat av: Jocke

Wendefosr! Längesen man hörde från dig :) Hur går det för dig, har du tatt bergspredikan än? ;)

2010-09-12 @ 10:59:06
URL: http://jockepedia.blogg.se/
Postat av: daniel wendefors

Nej, ingen bergspredikan än. Den kanske kommer =)

Det går mycket bra här ska du veta

2010-09-12 @ 13:47:49
URL: http://aliaspastorn.blogg.se/
Postat av: emoanna

Daniel. kom hit och hälsa på. vore liiivet

2010-09-13 @ 19:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0