Hejsan bloggen...

...Ja, man får väl säga så när man knappt aldrig är här och skriver.

Det som kan nämnas av intresse för allmänheten är att jag fortfarande är oberörd av detta otyg till internetanvändande som kallas Facebook. Jo, men visst.

Det finns numera endast en riktigt stor anledning till att jag inte skaffat facebook...

...stolthet.

Jag skulle helt enkelt inte palla med att få höra "jag sa ju det" 1001 ggr. från folk som jag, på närmast militant vis, påvisat detta mediums brister för.
De andra argumenten finns kvar men hindrar mig rent principiellt inte från att registrera mig. Men jag har nog ändå bestämt mig för att detta får bli en av mina livsprinciper. Och kalla mig trångsynt, men här kompromissar jag inte.

Inte:
Alkohol
Tobak
Piercing
Tatuering
Sex före äktenskapet
Färga håret

och numera också Facebook

Kommentarer
Postat av: Hanna

You go Daniel! Jag gillar dina livsprinciper. Även om detta inlägg får mig, som Facebookanvändare, att känna mig lite som en hedning.

2010-11-03 @ 11:49:33
URL: http://hanchaer.blogg.se/
Postat av: madde

jobbar du den här veckan, eller är du i Taberg? :)

2010-11-03 @ 13:03:08
URL: http://madday.blogg.se/
Postat av: tove

en pastor ut i fingerspetsarna.

2010-11-03 @ 13:07:40
URL: http://tovemaaria.blogg.se/
Postat av: anna

dom ligger uppe på kagges hemsida :D

2010-11-13 @ 12:22:46
Postat av: evelina

jag blir så glad när jag läser detta inlägg. just för att det är så mycket daniel i det. och jag saknar dig daniel

2010-12-07 @ 22:50:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0