Ledighet är inte alltid som man tänkt

Nu har då äntligen denna alias pastorn fått lite ledighet. Som sagt i förra inlägget var jag på öland och tog det lugnt. Idag har jag träffat mina "gamla" kompisar som Christer hade sagt (ok, ni som inte haft musikhistoria på kaggeholm förstod nog inte det där) och tittat på fotboll ätit mat och spelat munchkin - ett rollspel för alla som inte gillar rollspel.

Har kommit underfund med att jag nog inte kommer komma hem så mycket mer i sommar. Jag åker till böda imorgon och sedan är det bara jobb som gäller ända tills jag börjar jobba.
Det är ändå skönt att få ett avbrott i ledigheten. Jag sitter uppe alldeles för länge på nätterna. Ja, och skriver blogginlägg. Så nu får det snart vara dags för lite rutiner!!! Skärpning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0