Tänk om!

Tiden kommer fort och framtid övergår hastigt i dåtid, en vecka går snabbt på kaggeholm. Hur ska man hinna med allt man vill göra? Varför vill man mer än man hinner och vad ska man prioritera? Detta är frågor som med jämna mellanrum bollas mellan mina båda hjärnhalvor, tillsammans med en rad andra lite större frågor, ofta gällande mina förväntingar på tillvaron kontra verkligheten jag ser. Det låter kanske lite ospecifikt, men mer detaljerad blir jag nog inte.

En stor fråga är dock den kristna kyrkan. Den världsvida kyrka jag är en del av som troende kristen. Hur står det till med kyrkan och hur skulle det kunna vara? Här kommer en liten tanke... Så håll till godo.

The Big Red Tractor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0