Hatten av för Curling-damerna

Efter att ha genomlidit en gastkramande curlingfinal är det med stor glädje jag gratulerar Sveriges curling-damer till ett nytt, härligt och magiskt OS-Guld. Många med mig kan väl instämma med Anette Norbergs uttalande direkt efter segern "Hur gick det till?". I början av nionde omgången såg det kört ut. Men efter två poäng av svenkorna i sista omgången och en enkel miss av Canada med sista stenen i extraomgången, skickade värdnationen guldet rakt över atlanten. Det oväntade kan dock alltid hända och när man har hållit sig vaken till 03.10 så är det mer än välkommet!

All heder till Lag Anette Norberg!
Tack från Hjärtat!

Kommentarer
Postat av: Klara

Jag har hittat hit och gillar det jag läser! riktigt GÖTT!

Hoppas du har det bra, snart blir det dejt för dig och mig. tjohoooooooooooooooooooo



fysisk kram

2010-03-01 @ 01:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0