Bara vanligt vatten!

Halli hallå!

Ja, då var jag tillbaka på internet efter en lång tid utan kabelanslutning. Jag sitter nu på Bödagrdens camping, Öland och undrar vart det tog vägen. Vad då? Jo, paradiset, sommarparadiset som under någon vecka nu helt har regnat bort.
Vart tog all beachvolleyboll vägen, allt badande och glassätande?
Vart tog kvällsutflykterna till raukarna vägen med en, mot den avlägsna kustremsan, sakta sjunkade sol och vart tog det rödbrända skinnet vägen, som sved varje gång man råkade duscha varmt?
Sanden mellan tårna,
Den soltorkade frisyren,
Saften med isbitar.

Så var mina första veckor på Bödagården.
Nu är allt blött...

...blött...

...Så oerhört surt och ofattbart tråkigt blött


Kommentarer
Postat av: Hanna

Daniel! Vad härligt med livstecken från dig och lite uppdatering här. Hoppas du, trots det blöta vädret, har det bra på Böda.



Någongång, någon dag, när du som minst anar det, så kommer jag att ringa dig. Bara så du vet.

2010-08-04 @ 22:25:42
URL: http://hanchaer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0