Jag ägde mig själv...

... när jag tackade ja till två gigg med kompbandet Glenn. Fredag kväll i Forserum - Jönköping och lördag kväll i Fiskebäck - Göteborg. Vad jag inte tänkte på när jag tackade ja, var att jag redan på söndag morgon hade en gudstjänstspelning i Stockholm på söder. Så nu sitter jag här 23.35 på Swebus Express nattkörare med destination Stockholm kl. 06.30. Ett stort och härligt ÄGD! är på sin plats här. Men det blir nog trots allt en nyttig erfarenhet och jag hinner med allt jag lovat.

Spelningarna gick väldigt bra och vi har haft det otroligt kul vi klasskompisar från Kaggeholm. Go Glenn!

Kommentarer
Postat av: Crescat scientia

Jag gillar hur du på ett högst hurtigt vis lyckas dra en pedagogisk lärdom av situationen. Käckt.

2010-04-18 @ 19:26:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0